Thursday, September 25, 2008

Atter en gang; syk

Som overskriften sier så er jeg syk, IGJEN!
Faen ta alle smittende folk og min mottakelige kropp. Damn.

I dag var jeg så sliten etter gårsdagen at jeg knapt orket å stå opp. Dette kombinert med høy feber, hodepine og fæl hosting. Har begynt å hoste en del mer slim nå vel og merke.

Jeg har lovet Rino å rydde rommet til han kommer hjem, så da spiser vi smertestillende. Jeg må også få skrevet ferdig NMF prosjektet i dag.

Det er så synd å være syk i dag! Den eneste dagen i uka vi har Lyd! Åh!

I går viste vi fram alle de 15 finskissene vi skulle lage til det nye prosjektet vårt med LP-cover og Plakat. 10 av skissene var for og baksider på LP-coverne. Og de 5 gjenstående var plakater som reklamerte for dem. Jeg valgte Mr. Bungle som artist, og det viser seg å bli meget interessant.
Tilbake til i går. Det ble stress, og vi fikk ikke så god tid. Mine bilder ble kommentert til sist, og jeg fikk bare kommentrer for at det var bra tegna og at det så stilig ut. Ingen hjelp med om det var bra kompisisjon eller assosiasjon, eller noe i det hele tatt. Så det hjalp ikke stort. De 5 medelevene jeg var på gruppe med, som skulle kritisere og kommentere mine verk skulle også peke ut en favoritt. 2 av dem valgte den av LP-coverene som hadde minst med plata å gjøre. Så jeg sliter. Men jeg skal få lov til å velge ut 2 skisser å jobbe vidre med nå i høstferien. Det ser jeg fram til.

0 comments :