Monday, August 25, 2008

Utstyr

Så var det på'n igjen med skole etter er herlig helg. Herlig var den takket være Rino, selvfølgelig.
Jeg har vel egentlig ikke gjort noe spesielt i helgen. Spist snop, trent, sett film. Hygget meg med Rino selvfølgelig.

I dag var skolen grei. Jeg skal søke fritak fra Matte, skulle ønske jeg kunne droppe noen andre fag også. Det hadde vært så mye lettere. Jeg har jo hatt over halve pensum av alle fagene uansett. Det er dumt.

Timeplanen er endret. På tirsdager starter vi til vanlig tid, men vi har en pause fra 10.00-11.00, så bortkastet. Jeg ville blitt gladere om vi sluttet 14.40 isteden for 15.40. I tillegg slutter vi 13.55 isteden for 14.40.

Jeg mangler en del utstyr:
Mattebok skal jeg ikke ha. Så den strykes.
Jeg har allerede skaffet Norsk, Naturfag og Gym. Da mangler jeg Engelsk, 'Medie-Bibelen', Medier & Kommunikasjons boka.

Dette samt A5 og A3 tegneblokk. Pluss 4 Letratusjer(2 sorte i forskjellige tykkelser, og 2 gråtoner). Én A3 perm og en linjal på 30 cm +. Kanskje jeg til og med kjøper et billig sett med tegneblyanter. Det kan jo alltids lønne seg for meg.

Vi hadde kjedelig gym i siste time. Freesbee. Boring. Rino var allerede kommet da, så det ble litt koslig selvfølgelig. Han ble med oss og kastet. Jeg tror jeg kastet 2-3 ganger, faktisk. Kanskje bare 2. Jeg sugde, håper vi får mer styrketrening og kondisjonstrening etterhvert. Det der var rett og slett kjedelig!

Nå er jeg skrubbsulten og venter på kokte pølser. Gleder meg enormt. Har planer om å se en film i dag, og å omdesigne mitt portfolio. Regner med at det blir sort ihvertfall.

0 comments :