Friday, August 1, 2008

Uopplagt

Jeg er trøtt, selv etter 12 timers søvn. Er dritsur på mobilen min, den døde iløpet av natta, så den vekket meg ikke ved solformørkelsen!

I går kveld fikk jeg melding av Rino, ble kjempeglad. Hadde fått en i morres også. Gleder meg til å se ham igjen!

Jeg satt meg til å se på TV like etter jeg sto opp. Sjekka filmkanalene, og det viste seg at The Prestige skulle gå 13.30. Jeg løp rundt i huset og spurte om noen ville se den med meg, men ingen ville. Jeg lagde meg 2 brødskiver med leverpostei til filmen, og ventet spendt.
Jeg har nylig sett den for første gang, hadde med en gang lyst til å se den igjen, så jeg tok sjansen.

Fikk mye mer ut av filmen denne gangen, var en setning i den som gav meg tårer i øynene, synd jeg ikke husker det.

Liten oppsummering av meg og mitt liv:

Navn: Catharina
Fødselsdato: 06.02.91
Alder: 17
Vekt: 57kg
Høyde: 164 cm
Øyenfarge: Grønn
Current Hårfarge: Sort
Piercinger&Hull: 11
Jobb: ingen
Status: Forlovet med Rino H. Eliassen ((15.06.2008)(10.11.2007))

-Jeg har mamma, pappa, 2 storebrødre, 2 storesøstre og én lillebror.
-Jeg har delvis en katt ved navn Ozzy.
-Jeg har ingen jobb.
-Jeg bor ikke hjemme.
-Jeg går på Hvam VGS 1 året om igjen(ny linje).
-Jeg vil slanke meg, men det skjer aldri.
-Jeg vil sette meg ned å lese, men later som om jeg ikke har tid.
-Jeg elsker å se filmer.
-Jeg liker å tegne.
-Jeg vil ha flere piercinger.
-Jeg vil ha tattoeringer.
-Jeg vil ha penger.
-Jeg elsker å shoppe.
-Jeg skulle ønske jeg kunne skrive dikt.
-Jeg liker å drømme.
-Jeg ønsker meg mye.


Jeg liker:
Venner
Sterke individer
Hårfarge
Fantasy
Engelsk
Bøker
Kjærlighet
Internitet
Tøffe ting
Vakre
Piercinger
Penger(desverre)
Jeg liker ikke:
Krangler
Falske/wannabe personer
Kjedlighet
Piller
Kjeft
Sinne
Menneskets dømmeevne
Mensen


Mer spesifike ting jeg liker(sier ikke det er alt jeg liker, men det jeg kommer på, usortert rekkefølge):
Rokokkoen(arkitektur, klesstil & kunst), "skumle" eller "fantasifulle" omgivelser, John Williams, Hans Zimmer, Rino, Edgar Allan Poe, Bruer, Timothy William Burton, kirkegårder, skog, David Lynch, Biedermeieren(arkitektur, klesstil & kunst), Morrowind, CSS, Menneske anatomi, Historie, Mythologi, Myter, Harry Potter, Scottland, 1600-tidlig 1800, Star Wars, Månen, Star Trek: next generation, Kunst, Salvador Dalí, Disney, Don Bluth, Gotisk metall, flammer, Symphonic Metal, BM, Death Metal, Vangelis, Blod, James Newton Howard, Husker, Grønne epler, William Blake, Sci-Fic, Astronomi, Engelsk, Latinsk, Alvisk, John Ronald Reuel Tolkien, Legends Of The Fall, fargede linser, Snø, Det overnaturlige, Twin Peaks, LOST, Carnivale, Dan Brown, Skorpionens hus, New Age, Sofistikert goter stil, Slott.


-Jeg er ikke klok, men klok nok til å se at jeg har mye igjen å lære.


Jeg vil ha langt hår. NÅ.

1 comments :

Catharina said...

Oi, shait. Jeg veide faktisk 57 kg? Jeg har alltid trodd at jeg har overdrevet med at jeg har veid omlag 60 kg, jeg. Fillern og. Veier langt i fra 57 nå, men kan ikke si jeg merker noen stor forskjell.