Saturday, August 30, 2008

Penger

Penger!

Nei, jeg har ikke fått stipend enda. Men, jeg fikk 2000,- av mamma for litt siden for å få råd til de siste skolebøkene. Jeg har lovet å betale tilbake, men jeg håper hun nekter.
På fredag dro jeg kortet for 3 bøker, 1085,-. Det gjorde vondt.

I dag dro jeg til Oslo for å få solgt to bøker. Da tjente jeg 650,-. De brukte jeg like fort opp igjen på kino billetter til meg og Rino, vi ville se Wall-e. I tillegg til en del filmer og et spill som Rino skal få i advents-kalenderen. Masse tilbud.

Nå er portrettet snart ferdig også. Da blir det 400,- til. Og snart kommer stipend-pengene! Da skal jeg shoppe julegaver!

Kanskje jeg er heldig å får solgt de 3 andre bøkene mine også! Hadde vært fint!

Jeg gleder meg til å sove med Rino i natt.

3 comments :

Anonymous said...

veldig interessant, takk

Anonymous said...

I wish not agree on it. I over precise post. Especially the designation attracted me to read the whole story.

Anonymous said...

Brim over I acquiesce in but I about the collection should secure more info then it has.