Sunday, August 17, 2008

Nugatti

Jeg er visst blitt dårligere. Sovnet i 5-tiden ser jeg for meg. Våkna klokken 20.00 idet Rino la seg ned sammen med meg.
Igjen, jeg elsker å være syk! Eller, bare så syk at jeg har vett til å gjøre ting. Bare så jeg føler en annen rar følelse i kroppen enn til vanlig.

Da er det bare timene til skolestart. Enden av sommerferien 2008. Jeg vil bruke den anledningen på å oppsumere hva sommeren har innebæret.

Jeg har vært i Danmark sammen med Kristine og hennes familie. Jeg har vært med Rino og hans familie på hytta. Jeg har badet en del. Jeg har plukket og spist mye kirsebær. Jeg har passet dyrene til Andrea mens hun var i Amerika. Jeg har spist mye is. -Mer enn det kommer jeg faktisk ikke på. Kan si at jeg har brukt en del penger, da. Shopping, kino og slikt.

Jeg gleder meg til å komme inn i rutiner igjen. Det skal bli kjempedeilig.

Rino har fått fikset pc'n som sagt. Og det er så sinnsykt deilig å kunne høre på musikk mens man loker på pc'n igjen! Long time no see.

0 comments :