Friday, August 15, 2008

Ideér

I dag er det fredag. Jeg og Rino drar snart på vei hjem til Brårud. På veien dit skal vi stoppe å kjøpe søppelbøtte og matbokser til oss selv. Håper på å finne Star Wars matbokser. Hadde vært kjempegøy.
Jeg har en del igjen å pakke, og det kommer til å bli tungt opp bakken. Håper pappa kan kjøre oss. Det hadde vært kjempefint.

Gleder meg til å se alle dyrene igjen. Også skal Rino få sove med Qiara på rommet i kveld. Det blir koslig.
Vi så Rotatouille i går, jeg syns den er gøy. Fin film, utrolig søt slutt. Har jo sett den før selvfølgelig, med alltid koslig å se slikt igjen. Jeg er klar for å se den nye Star Wars filmen også. Har forventninger, så håper den blir bra.

Jeg var hos legen i går for å ta en levertest. Må se hvordan det går med meg etter kyssesyken. Jeg gruet meg fælt, men sprøyta var over på et blunk. Det gjør fortsatt vondt, og for aller første gang har jeg fått blåmerke. Rart.
Siden jeg var på legesenteret ved Rådhuset, dro jeg og Rino innom Cecilie som bor like ved. Der tilbrakte vi resten av dagen, hvor Cecilie b.l.a sminket meg, rettet håret mitt og gav meg en ny bukse. Vi møtte på pappa nedi bakken på hjemveien.

Jeg våknet i morges å følte meg ordentlig syk. Tett nese og hals. Halsen var sår i tillegg, + dunkende hodepine. Det har nesten helt gått over nå som jeg forlot rommet, så jeg regner med at det er allergi for noe utenfor soveromsvinduet mitt, eller noe.

Jeg har begynt å trene smålig. Skjønt nok har det bare pågått i 3 dager. Og jeg trener kunn på kvelden. Men jeg har slik en entusiasme over treningen denne gangen(for, ja, jeg har prøvd slike rutiner før). Jeg tror det går denne gangen. I går når jeg veide meg hos Cecilie veide jeg bare 54.7. Gleder meg til jeg går ned enda mer. Eller, går opp pga musklene jeg kanskje får. Vi får se.

Nå gleder jeg meg til å shoppe litt, gjøre meg klar til skolen psykisk. Jeg gleder meg! Jeg gleder meg masse til å se igjen folka fra skolen. Også å møte nye folk. Det blir gøy! Også med Cecilie!

0 comments :