Saturday, August 16, 2008

Forkjølet

Jeg og Rino la oss rundt 4 i natt. Etter å ha sett på den spanske filmen Rec, og chattet en del, trent, samt spilt Assasins Creed. Qiara sov med oss, men lagde et rom mellom meg og Rino. Jeg skal ikke se bort ifra at jeg faktisk er sjalu på oppmerksomheten Qiara får av ham.
Likevel ha reg sovet bemerkelsesverdig godt. Jeg er så å si blitt forkjølet, og jeg må si jeg elsker å sove en god natt ved forkjølelse. Det føles så spesielt, så digg. Jeg drømte ingenting i natt oppimot det jeg drømte forrige natten. Det har jeg ikke fortaltom, men det får bli til en annen anledning.

Jeg våknet i 10-tiden. Rino lå ikke lenger ved siden av meg, han hadde satt seg på pc'n. Men kos fikk jeg idet jeg ynket meg. En veldig god morgen.
Siden da har jeg trent og dusjet, ryddet skapet til Rino også har Rino lakkert neglene mine sorte.
Nå skulle jeg egentlig sette meg ned å lese en bok Terje annbefalte, Dean Koontz - Sjelenes Sår. Kun lest til side 20 hittil, men. Idet jeg tok i boken reiste Rino seg fra pc'n. Da gikk han til Jokeren for å kjøpe frokost til oss. Youghurt til meg, og en bagett + Nugatti til seg selv.

Vi skal kanskje en tur til Jessheim i dag. Det ser jeg fram til.

Håper på å få sett en film i dag også. Nå er jeg i tegnefilm humør. Jeg vil også få tid til å komme et stykke lengre på tegningen til Merethe.

Dette er starten på en veldig fin dag!

0 comments :