Wednesday, August 20, 2008

Forandring

Ok, Cecilie er dritsporty. Hun gikk foran alle sammen under hele den lange turen til Hvamsetertjernet. Galskap. Jeg prøvde å holde opp til henne, men vanskelig. Da føler jeg at jeg har fått enda litt mer trening inn i dagen. Yay!

I dag er datoen 20082008, om ikke så alt for lenge er klokken 2008 også.

Vi fikk Medie-oppgave på skolen i dag. Akkuratt det som Vegard B sa, ta bilder med Tema: skrekk. Ingen orginalitet her gitt, så ut som alle gruppene fikk noenlunde akkuratt samme resultat på historien. Vi fikk Lise og Sigrid til å hjelpe oss med å ta noen bilder, en god fordel for å si det sånn.

Rino sendte meg en del meldinger da jeg satt på bussen på vei mot Jessheim ved halv 2 tiden i dag. Han ville ta halv 3 bussen mot Hvam og møte meg der, 3 meldinger fikk jeg som jeg ikke kunne svare på. Kom fram til Jessheim og ventet på at Cecilies tog skulle komme. Like etterpå ser jeg Rino. Han er nydelig.

I går kveld var vi rett og slett helt sinnsykt søte mot hverandre. Forholdet styrkes for hver dag. Jeg er like forelsket i ham nå som vår første dag sammen. Jeg elsker ham. Jeg sov veldig godt i natt, dog jeg vurderte å skulke dagen etter. Noe jeg ikke gjorde.

Da vi kom hjem kjøpte jeg litt frukt på Jokeren. Og gjett hva, like etter vi kom inn døra, så sovna jeg. Sov til kl1900. Det hadde vi blitt enige om at jeg skulle, for da hadde vi planer om å rydde. Deretter se på film, Farilty. Det endte med at han rydder og jeg sitter spendt og stolt og venter på filmen. Jeg elsker ham.

Sliter en del med hodepine, så tar smertestillende. Skyldes nok forkjølelsen.

I morgen har jeg og Cecilie planlagt å sminke oss sort og hvitt og ha på oss sorte og hvite klær. Bebi-fjortiss-opplegg å planlegge. I like that!
Så var det trening igjen i kveld, etter filmen ser jeg for meg. Jeg vil få tid til å tegne litt også i dag, så kanskje jeg har noen minutter nå før Rino blir ferdig med å rydde.

0 comments :