Thursday, August 7, 2008

Film

Nå er jeg hjemme hos mamma og pappa igjen. Tok selvfølgelig med meg Rino.

Det har vært en del dårlig vær her, mye regn. Har derfor ikke fått plukket noen kirsebær, men vi har gått tur fordet da. Det var koslig.

Sett en noen filmer i det siste, og vil bare ramse opp dem, og de jeg har bestemt meg for å få sett i snarere fremtid:

10, 000 B.C.
No Country for Old Men.
Miss Potter.
Jane Eyre.
Apocalypse Now!
The Mission.

Har begynt å se Twin Peaks sammen med Rino for en stund siden, vi er snart ferdige. Blir spennende for meg, siden jeg aldri har sett siste episode.

I går begynte vi å se The Triangle, en triologi. Spennende. Selv har jeg ikke sett den på flere år.

Filmer jeg skal se(som jeg ikke har sett):
The Big Blue.
Den unge Jane Austen.
Batman Begins.
Battle of Brittan.

Kommer ikke på hvem resten var. Leita bare fram de første filmene jeg fikk tak i som jeg ikke hadde sett.

Vondt i magen. Hikker. Bæsj

0 comments :