Tuesday, August 19, 2008

Dårlig dag

I dag, uten at de fleste så det, hadde jeg en dårlig dag. Kanskje noen så det, hvis de tenker seg om, men.

Vi har nå fått vite navnet til alle i klassen, skal vi se om jeg husker alle:
Atle, Andreas, Ida, Ine, Iril, Tina, Andrea, Cecilie, Vibeke, Nikoline, Mette, Charlotte, Ida, Linn, Are, Arnst, Mari, Malin, Marlen, Louise, Kristoffer, Linn, Charlotte, Ole, Jonas & Stian er de jeg kommer på. Kan huske ei jeg ikke kommer på navnet til, den siste husker jeg ikke.
Og nei, jeg er ikke så flink, vi hadde en puggelek, så det var dens skyld.

Etter dette ble vi delt opp i grupper og dro på orientering rundt på skolen. 6 poster. Da vi var ferdige med det var det lunsj-tid. Vi grilla ute, jeg spiste ingenting. Andrea og Cecilie ++ dro hjemover. Jeg ble igjen på skolen fordi jeg måtte på biblioteket å snakke med noen der.

Jeg snakket litt med Marlen i klassen som vissnok er kjæresten til en venn av Rino, Thor Marius. Jeg gikk like etterpå ned til bussholdeplassen, hvor Andrea og Cecilie ventet fremdeles.

Jeg kom til Jessheim sammen med dem, kjøpte meg gulrøtter og stakk ned til Jessheim vgs for å møte Rino. Hang med ham helt til han måtte inn å leke i gymsalen. Da leste jeg.

Vi skulle sitte på med Emil hjem, først en tur innom Ops, så elkjøp for Emil skulle ha ny mobil. Så kom vi hjem, og under hele denne perioden var jeg veldig lei meg.
Idet vi kom hjem sovnet jeg nesten momentant. Sov til klokken var halv 7. Nå klokken 8 har vi planer om å dusje, så se film. Jeg har pause fra treninga i dag, så vi bygger muskler!

I morgen skal vi gå tur til Hvamskjernet på skolen. Trodde virkelig jeg skulle slippe lange turer ved Medier & Kommunikasjon. Men, men.

Planene for resten av dagen går ut på å spise, dusje, se film, og for meg lese. Jeg har også fått lyst til å tegne litt mer på tegningen til Merethe.

0 comments :