Saturday, August 2, 2008

Drager






En del uferdige konsepter på drager. Fikk bare lyst til å legge dem inn her.
I går kveld gikk jeg i stua for å se film. Jeg rådet meg til pappa og spurte om det var noen flere nye filmer i hylla jeg ikke hadde sett, han sa nei. Jeg så på det som en 'ikke bry seg'-løyn og begynte letingen. Jeg endte opp med en bunke på kanskje 10 filmer om ikke mer. Disse skal jeg se intil Rino er kommet tilbake igjen. Jeg sorterte dem i rekkefølge etter hvem jeg ville se mest. Da satt jeg meg ned å så Miss Potter. En nydelig og søt film, hvor Ewan McGregor spiller utrolig søtt i en romanse. Jeg tenkte mye på deg da, Rino.
Jeg liker spesielt godt å se filmer som handler om en ekte historie. Og da jeg fikk se tegningene til Miss Potter kunne jeg gjennkjenne alle barnehistoriene jeg hadde lest, og ikke minst sett på TV. Noe som rørte meg enda mer.
Etter den var ferdig ville jeg se Jane Eyre, som viste seg å være en film på 4 timer. Jeg satte i gang og var ikke ferdig før kl 2 i natt. Spesiel, men fin film. Likte karakterene, men den ble uventet lang.
Da jeg var ferdig med den, skrudde jeg av systemet. Pusset tennene og vasket ansiktet. Følte meg veldig våken, så da jeg lå på senga skrev jeg 4 sider med tanker og til Rino.
Jeg kan ikke memorisere noen drømmer fra i natt. Trist. Jeg har sålangt tatt oppvasken, og sittet her. Men mast om å få låne pc'n i en hel time. For så å bruke tiden på å manne meg selv opp til å ta en tlf, og ringe Maria, Rinos mor. Skummelt.

0 comments :