Sunday, August 17, 2008

Drage-egg

Dette har vært min beste natts søvn i hele mitt liv! Jeg elsker å sove når jeg er forkjølet! Det føles ut som natten varer så utrolig mye lengre enn det den egentlig har gjort.
Nå planlegger jeg såvidt hva jeg skal ha på meg i morgen, første skoledag. Er gangske sikker nå. Tapersk å planlegge, da.

I dag skal jeg rett og slett bare kose meg ekstremt masse. Slappe av å ta den siste fridagen med ro. Tror faktisk jeg aldri har gledet meg så mye til skolen skulle begynne igjen. Jeg har hatt min ferie, nå er jeg mer enn klar for skolen. Minner meg selv igjen på stipend-papirene. Håper det er mulighet for å få dem første skoledag.


Så til de få leserne jeg har, jeg trenger hjelp. Har vært så dum å skaffe meg noen egg. De kommer til å dø hvis de ikke blir trykka på nok ganger. Så hjelp meg å trykke!

----------------------------------------------->

Hjelp!

Ønsker meg selv en fortsatt god dag!

0 comments :