Monday, August 18, 2008

18.08.08

Nå er min første skoledag 2008 unnagjort! Jeg gleder meg fælt til vi får kommet igang. Jeg gleder meg kjempemasse til å kunne se Cecilie hver eneste dag! Det skal bli så gøy! Nå gleder jeg meg til å gå ut og shoppe inn det jeg trenger til skolen også.
Vi skal få låne gratis laptopp fra skolen gjennom alle de 3 årene vi skal gå her på Hvam, det er jo kjempemessig!
Jeg har fått ordnet med Fleksuskort håper jeg. Avstanden fra Hvam til Brårud altså. I tillegg fikk jeg beholde mitt gamle Fleksuskort, noe som er handy hvis jeg vil ta en tur hjem til mamma og pappa uten månedskort.

I dag har jeg vært flink og uflink når det gjelder sunnhet. Jeg kommer til å være mindre flink senere i kveld. Vi skal spise kaker og godterier siden Maria har bursdag idag. Det er hyggelig, selv om jeg veldig gjerne skulle kjøpt noe til henne.
I dag har jeg kjøpt en liten melkekartong til meg selv, helmelk og chilinøtter. Til Rino kjøpte jeg en iskaffe, siden jeg tenkte han kom til å bli tørst.

Jeg kunne vært hjemme veldig tidlig i dag, siden jeg slutta 12, men jeg og Cecilie mista bussen og måtte vente mer. Da vi kom til Jessheim mistet Cecilie det første toget sitt, så vi måtte vente på neste. jeg kunne rukket min buss, men jeg valgte å sitte å vente med henne. Fordel ved dette var det uventede at Rino ville rekke samme buss som meg. Det var hyggelig.
Helt utrolig, sinnsykt deilig å kunne si "sees i morgen!" til Cecilie. Det er så lenge siden!

Vi har fått papirer på diverse vi må underskrive på, i dag. Da må jeg derfor ta en tur hjem i morgen for å få underskrift på alt sammen. Jeg skal også søke stipend på nettet nå straks. Det blir spennende.

Selv etter å ha gjennomgått en så bra dag føler jeg meg en smule deprimert. Det vet jeg ikke hvorfor, noe som er synd.

Hm, jeg dropper hele den Drage-egg-greia. Det ble for dumt. Syns jeg dragene er pene kan jeg jo alltids bare lagre gif-bildene og laste dem opp her isteden. Som den isblåe dragen nederst på siden min. Litt patetisk, men pent. Syns nå jeg, hvertfall!

2 comments :

Anonymous said...

Jeg Elsker Catharina :D<3

Catharina said...

søtee ^^ <3 c: