Sunday, July 20, 2008

Uheldig

I natt drømte jeg masse rart. Jeg hadde en datter med en kvinne, datteren var 2 dager gammel men kunne alikevel snakke. Senere viste det seg at Rino var faren, og ideen med drømmen var at jeg skulle handle ting til barnet.
En annen drøm hvor en prest spøy og jeg blandet sprit med smaktilsetninger og satt alene i et matkott og drakk meg full under måneskinnet, like ved en henrettelse tok sted på samme tid.
Jeg har vært i en stall og blitt så syk at jeg måtte ha tilkallelse av ambulanse, hvor familien ambulansen stoppet hos ble kjempesure på meg for ambulansesjåførenes sted å parkere.
I tillegg har jeg sittet på en skjev brygge som så ut som bakenden på en stor skute. Hvor jeg bladde igjennom gamle tegninger jeg selv hadde tegnet sammen med Andrea og hennes kjæreste, Tina, og Andreas storesøster, Hanna, som plutselig hadde svart, kjempelangt hår. Merkelig.

Også i dag, var første gang jeg fikk se Rino's kne monge. Det havnet i en slags type nerve-krampe. Han aner ikke hva dette skyldes eller hvor det kommer fra. Operasjoner gav heller intet svar. Det kan vare opptil 6 timer++. I dag satt han hele 3 timer i senga i en ubehagelig posisjon. Stakar så uheldig han er!

Etter dette fikk vi spist oss 'frokost'. VI hadde tidligere levd på godteri.

I dag har vi har dusjet og sett på det fine regnet løpe forbi. Jeg har spilt The Sims, og vi har drept flere fluer. Terje fikk jo endelig sendt tegningene, så de er lagt ut på nett.
Jeg har lyst til å tegne mer, men på denne tiden av døynet regner det seg ikke spesielt godt med så svakt lys som vi har her på rommet.

Jeg vil nå straks rette håret mitt med den fantastiske rettetangen min. Da vil jeg rette Rino sitt hår også, men er ikke sikkert han går med på det.

Jeg lagde nytt design her i bloggen, ble litt tamt, men vet ikke hvordan jeg ellers skal gjøre det, har lyst på større rammer, men aner ikke hvordan. Kanskje Katrine kan hjelpe meg, hun er så flink til slikt.

Jeg har løk-ånde. Glede.

Rino redigerer Dawn of Victory filmen hans og Vegardenes. Den blir kul, og han er flink. Jeg har visst ingenting jeg skulle sagt når det gjelder redigering, så jeg gjør vel best i å bare holde kjeft nestegang.

I morgen tidlig reiser vi til Tjøme(Ja, Rino rettet på meg, så unnskyld meg for tidligere innlegg med skrivefeil.). Hytta til Rino og familien som ligger i nærheten av Tønsberg. Gleder meg veldig.

0 comments :