Wednesday, July 16, 2008

Sommer

Vel, jeg har jo ikke skrevet her på evigheter. Den eksterne harddisken er fremdeles nede, så jeg skal la vær å bry meg noe særlig om fotografiene jeg ville ha med. Får heller prøve å ignorere trangen til å illustrere hendelser. Hvor langt tilbake i tid må jeg skrive om nå da?

Liseberg turen var gøy, dog jeg og Rino kun gikk inn i spøkelseshuset. Mamma og Pappa fikk ikke vite noenting.

Skal vi se, sommerferien startet, jeg sto i kun 2 fag. Syntes det var ordentlig bra, jeg. Med tanke på at jeg ikke hadde vært på skolen det siste halvåret. Matte(4) og Naturfag(4). Tror det kan skyldes at mamma snakka personlig med lærerene i begge fagene om hvordan tilstanden min i sykdommen var. Som om de forstod.

Jeg kom også inn på førstevalget mitt. Medier & Kommunikasjon 1vgs. Hvam. Sammen med Cecilie, Andrea, Vibeke og alle venninnene til Vibeke. Gruer meg litt. Og minner meg selv på at jeg snart må snakke med mamma om omflytningspapirer.

0 comments :