Saturday, July 19, 2008

Smågodt

Sara, katten, har sovet på rommet vårt i hele natt. Idet jeg ville bort å klappe henne våknet Rino. Kl 10.15.

I natt satt jeg å spilte The Sims på Playstation 3, mens Rino sovnet på fanget mitt. Vi så aldri The Hills have Eyes. Det får heller bli i dag.
Jeg duppa av igjen ved 12-tiden. Sov i nærmere 2 timer før Rino snakka om at det var salg på Ops. Hva slags salg? Filmer. Men da fikk jeg ideen om at jeg veldig gjerne ville ha smågodt. Jeg er godtesyk til de grader.

Nå har jeg sminket meg og kledd på meg. Baggy svart bukse, patronbeltet, en trang svart topp, håret smålig tuppert. Sminke: Foundation i 2 toner, + Pudder i en 3. tone. Gull i higlight ved kinnben øyenbryn og øyelokk. Lys rødbrun øyenskygge ved globallinjen. Litt svart eyeliner i kroken av øyet(over). Tegnet øyenbrynene mørkere. Og roughe til sist.

Siste finish: skinnjakka.

Bussen går 15.09 mot Jessheim. Der er Vegardene allerede, samt Emil som jobber på Ops.

2 comments :

Woiia said...

Det høres ut som at du er veldig flink til å sminke deg.


^___^

Catharina said...

x) såpass, hm, takk :'D!