Wednesday, July 30, 2008

Ønskeliste:

Beskrivelse: Enkelt og greit en liste over ting jeg ønsker meg. Bilder funnet på butikkens evt. nettside. Om noen leser og vil ha link til sidene, kommenter, og jeg ordner med linker.

Denne lista kommer til å bli lang.

^Skjørtet.
^Skjørtet.

^Hanskene.




^Blusen.
^Korsettet.
^Korsettet.
^Gjerne hele antrekket, men hovedsaklig, skjørtet.















-Ønsker meg tegnebrett til Pc'n også, men finner ikke bilder.

Da begynner sparingen. Det første jeg kommer til å kjøpe er skoene, mest sansynlig(skoene er det eneste jeg har bstemt meg 100% for å kjøpe(kr 1399.-)) Ja, jeg er shoppaholic! Jeg elsker dilldall og klær!

4 comments :

lolingan said...

Usj. Lange posten med alle bildene. Men hmmm.. Hvis du drikker Pepsi Max. Liker Transformers... GIFT DEG MED MEG!

Catharina said...

OK ?!

Anonymous said...

modellen på de øverste bildene har nick selinfrost på nettby, hr buksen hennes. (: har forresten de hanskene på det bildet, bare helt svarte, veldig fine^^

Catharina said...

Jeg vet det ^^ vært innom profilen hennes tidligere.

gøy, heldig du er ! c:!