Wednesday, July 16, 2008

Hvordan ble dere sammen?

Jeg har en lang historie å fortelle. Jeg vil fortelle hvordan vi ble kjent også, fordi da skjønner man litt mer av vår historie sammen.

Jeg var ny på skolen, første året på videregående. Jeg hadde fått en kjæreste, syntes ikke no særlig om ham, så skjønner ikke hvorfor jeg ble sammen med ham. Eneste jeg tok fordel i var at han kunne introdusere meg til alle de andre på skolen.

I oktober 2007 hadde skolen min Åpen Dag. Hvor vi inviterer til store og små for å se hva skolen har å by på. Lars som kjæresten min da het viste meg rundt og jeg fikk hilst på mange. Jeg var veldig syk den dagen, så orket ikke så mye. Ble stående foran ham utendørs under tak. han holdt rundt meg. Jeg ble stirrende på et annet skolebygg hvor noen elever stod å lagde iskrem i forskjellige smaker. Lars spurte om jeg ville ha is, så mye som jeg stirret. Men det var i hemmeligheten en person jeg stirret på. Vi gikk bort til køen foran is-disken, og jeg ble bare stirrende. Sikla sikkert også. Han var høy, slank, langt hår(85cm to be correct), nydelige gråblåe/turkise øyne. Svartkledd, og med en tattoering på venstre overarm. Jeg var lav i forhold til ham, så han merket ikke at jeg stirra. Tankene løp løpsk i hodet mitt. "Hvem i all verden var ham?" "Hvorfor har jeg ikke sett ham før?!" "går han på skolen min?!" "Hvem er han med?" "Hvor gammel er han?"..

Da jeg hadde fått isen min hadde jeg ikke lenger en grunn til å være i nærheten av den personen, så vi gikk ut. Jeg ba ham stoppe like utenfor døren like ved is-disken. Hvor jeg spiste ferdig isbegeret mitt. Like rundt hjørnet da kommer 2 nye folk jeg skal bli introdusert til. Idet jeg tar den siste i hånda merker jeg at det står en høy person foran meg. Det var ham! Han var en god venn av de to jeg nettopp hadde hilst på, og Lars kjente visst han her også, noenlunde. Så jeg hilste. Tror ikke jeg fikk frem mer enn et pip, men jeg fikk med med hva han het. Rino.

En uke etter slo jeg opp med Lars, han ble trist, men vi hadde ingen grunn til å være sammen. Ingen følelser, og jeg var flau over å være hans. Det funket ikke.

Jeg startet min über utspekulerte plan, jeg ble kjent med de to guttene som gikk på min skole, som kjente Rino. Fordi Rino ikke gikk på min skole, ble det vanskelig å få kontakt ved det første.
Da jeg ble kjent med de 2, hørte jeg mange historier om Rino. Venninna mi forelsket seg i han ene av dem, så hun brukte meg som en undskyldning for å være med ham. Da jeg endte opp med ham andre. Ingen følelser, dog han var søt til tider. Han trodde i lengre perioder at vi var kjærester. Ikke skjønner jeg hvorfor. Jeg traff Rino på vei hjem fra skolen noen ganger, pga den ene gutten som syntes om meg(vennen til Rino). Så jeg fikk kontakt. Hilste på ham for andre gang, hvor han ikke gav meg mye oppmerksomhet, glemte fort hva jeg het også. Han pekte fort ut parr, meg og han ene, og venninna mi med han andre.

Etter den dagen var jeg ute med en annen kompis av meg, hyggelig, men sær dude. Jeg snakket i facinasjon om personen med det lange håret, og finner fort ut at de er gamle kjenninger som hadde gått i samme klasse året før. Utrolig nok, fordi jeg og Rino har lang avstand fra hverandre med tanke på at jeg bor i utenfor lillestrøm, og han langt utenfor jessheim. Jeg ble kjempeglad, for jeg fant DA, en grunn til å kontakte Rino på Nettby. Ingen stor sukkse da heller. Han var kjempekjip, svarte kjedelig og ødela sjansen min til å spørre om MSN-adresse.

Etter en stund da trådde jeg til med å spørre han som trodde vi var kjærester, om Rino's msn. Jeg fikk den, og samme dagen ba jeg Rino om å ringe meg. Han gjorde, og vips så hadde jeg nr hans også. Jeg ble mer og mer facinert over personen. Og visste med ett at jeg kom til å forelske meg i ham. Jeg holdt på å ødelegge forholdet til Rino og de to vennene hans. Jeg fortalte ham at jeg ikke kom til å slutte å snakke med ham med mindre han ba meg slutte. Så vi snakka. Han hadde aldri vært forelsket før, aldri hatt dame. Han var kresen, avvist alle. Det skremte meg, for hva var sjansen at det skulle bli meg?

Jeg får senere bevis på at han syns om meg også. Det blir arrangert en halloween fest hos kjente fra min skole. Jeg drar bare for å møte Rino, han drar, bare for å møte meg. Må si jeg er ynkelig flau over at vårt første kyss var påvirket av alkohol. Men ikke mer enn 7 dager etterpå sover han over hos meg, vår første gang ALENE sammen. Vi dedikerte det til vår dato. 10.11.07. Da hadde jeg hatt kontakt med ham i nesten 2 måneder..

Jeg elsker ham :)! Nydeligere menneske finnes ikke. Det skjønneste vesenet jeg vet om. Elsker ham for alt han er verdt. Hvem, hvordan og hva han er!<3
Vi har flyttet sammen, og jeg ser ham 24/7, utenom skoletid. Privatliv på toalettet og i dusjen finnes ikke heller. Det gjøres sammen. Forlovet er vi også nå :)!!<3 snart drar vi forhåpentligvis til Spania sammen. Og haha, vi fikk nettopp nøkkel på rommet mitt av mamma 8)..

0 comments :