Friday, July 18, 2008

Drømmer

I natt har jeg drømt en del på 7 timers søvn. Jeg husket ingenting, men kjente belastningen som hadde fårekommet i hodet mitt. Jeg har vel egentlig ikke fått 7 timers sammenhengende søvn, det er mer eller mindre summen av timene jeg burde ha sovet hvis man tenker på når jeg la meg og når jeg stod opp. Men jeg har desverre(for min egen del) sovet meget dårlig. Grunnet ca 10 fluer har så og si streifet rundt hodet mitt i hele natt. Utrolig plagsomt. Koslig dog, siden jeg kunne klamre meg fast i Rino. Tross jeg oftere dyttet han bort pga. varmen. Er lei for det.
Rino har bare sovet 3 timer stakar, han sovna ikke før kl 7, og opp igjen klokken 10.
Gleder meg igjen til en natt med Rino. Vedder på at han sovner fort så trøtt som han må være.

Vi har vært på Jokeren igjen, som nesten daglig er et must. Kjøpte meg mais, kanskje blitt avhengig. Møtte på Rune, hemma-duden. Han smiler som bare det. Vi ville se Harry Potter 5 i dag, men det var dårlig lydkvalitet på DVD'en. Da satt vi heller på Småkryp. Jeg har aldri helt syntes om den filmen, men jeg må si det var givende. Ordentlig gøy film som inspirerte meg mye!

Like etter dette sovnet jeg. Klokken var 4. Da jeg våknet hadde jeg drømt masse igjen. Da var klokken 7. Rino satt foran meg og spilte Call of Duty 4 igjen. Som faktisk også hadde streifet mine drømmer. Jeg drømte jeg så karakteren i CoD4 fly i et helikopter over et øde sted. Mange jorder, og et blått smalt men høyt hus. Bak det var havet, nedenfor et stup. Drømmeaktig. På en merkelig måte fikk jeg sett husets indre. Spennende design.
Tidligere i drømmeland ble jeg og Rino kjørt av min gamle venn Christoffer Rusek. Han kjørte som en gris, var helt ille. Opp trapper og ned trapper i store byer. Jeg var helt mørbanka idet jeg våknet. I drømmen dro vi fra Christoffer idet han hadde kjørt på et eldre par, det ville vi ikke ta skylden for. Endte opp i en godteributikk, med kasse-gutter like sløve og nerdete som de du blir ekspeditert av på Outland, Japsebutikken i Oslo.

Da jeg våknet tok det ikke lang tid før vi tok oss middag, Rino med en vanlig str. pizza, og jeg med en mini en. Det var godt, men har klart å bite meg i tunga, og fått et munnsår i kjeften som gjør alt med salt på som ikke er kjølig til å bli kjempevondt. Så jeg har begynt å smatte, mista bordskikken min.

Vi så filmen Robot også. Like etter det fikk Rino fiksa den eksterne harddisken. Gratulerer. Da var det problemet over. Så gjennstår det bare å reformatere Pc'n.

Jeg har så mange filmer jeg vil se, jeg vil se dem bare for å ha sett dem, og eller fordi de er annbefalt. Nå skal vi straks se The Hills Have Eyes I. Håper Rino klarer å holde seg våken gjennom hele. Nei, jeg tar det tilbake. Kjempekoslig om han sovner i fanget mitt. Jeg elsker å bo med ham!

Nå passer vi forresten huset. Maria og Terje er på fest hos Glenn slik jeg har forstått det. Vi 'passer' Håkon og Julian. vel, de klarer å passe seg selv.

For å få nevne noen gode nyheter: det er avklart. Katten var en gutt, så vi skal hente den snart. Jeg gleder meg febrislk!

Da sier jeg god natt.

0 comments :