Thursday, June 5, 2008

Ut på tur

Jeg gikk opp bakken i 2-tiden vil jeg tro. Møtte på Colin like ved Rådhuset og ble snakkende med ham helt til Cecilie redda meg med scooteren sin. Vi dro hjem til henne fordi jeg kunne trenge et glass med vann.

Vi ble sittende og snakke om sladder og stuff. Piercinger og sex var to spesifikt emner. Vi gikk ned i lyset på rommet hennes for å prøve å bestemme oss hvor Cecilie mest sansynlig ville kledd piercing: Monroe/Madonna. Jeg digger Cecilie.

Vi dro deretter til strømmen. På scooteren til Cecilie. Skummelt, men hun er en meget dyktig sjåfør. Etter litt shopping, litt sladder, og frustrasjon over å ikke finne gave til min kjære Rino, tok vi oss en slush før vi dro vidre til Langevann. En bitteliten badestrand på Fjellhamar. Cecilie sa det stort sett var lite folk der, men i dag. Stappa. Vi skifta, og nei, ikke til bikini, for den er hos Rino, men til de nye klærne våre. Jeg tok av meg toppen og gikk rundt i bh og shorts.

Vi vasset ut og var fjortisser pga vannets kulde og fiskene som smakte på føttene våre. Vi hadde ikke planer om å bli våte, til da vi ble spruta ned av 3 gutter. Cecilie som skulle flørte. Da hun var blitt våt spruter hun på meg. Vi går opp igjen, nesten gråtende. For så å gå ut igjen å gjøre hele shortsene våre våte.

Vi satt oss ned og sola oss og beundra en bitteliten valp. Shortsene til tørk, min brukte lang tid og var fremdeles våt idet vi reiste hjemover.

Cecilie kjørte feil vei hjem, men brakte meg likevel trygt hjem til Hammeren.

Nå har jeg hodepine, men heldigvis fått i meg no mat allerede. Planlagt en gave til Rino likevel, tegna litt og sett på National Treasure II, kjedelig.
Da venter jeg på at min kjære skal få kommet seg hjem og på MSN slik at vi kan diskutere hans bursdag og gjestene som skal sove over. Ble senest i dag bestemt at Cecilie skulle være med, så hun tar mest sannsynlig følge med meg til Brårud i morgen.

Bildene etter turen vår i dag legges ut i morgen, kanskje litt dumt. Men det skal få sitt eget lille blogginnlegg.

0 comments :