Wednesday, June 18, 2008

Tid og sted

Nå har det skjedd mye i det siste som jeg ikke har fått blogget. Grunnen til dette er pga alle bildene jeg har hatt lyst til å vise med innleggene. Den eksterne hardisken er døende, og ikke til stor hjelp når jeg skal laste opp bilder. Vet ikke hva jeg kan skrive heller.

Nå har jeg vondt i hodet, Rino rydder rommet i et desperat forsøk på å finne to 500-lapper som han fikk av sin far til bursdagen sin. Om ikke så lenge, så er vi ferdige med å se Twin Peaks, og jeg er glad med det.

I går var jeg og Rino på skoleavslutningen(7. klasse) til lillebroren hans, Daniel. Det var gøy å se på. Dennis, Rinos far, lånte kameraet mitt, så må få sendt ham bildene på mail også. Vi diskuterte lenge utover kvelden.

Været er ikke like koslig som det var tidligere. Jeg savner tordenværet, og eller solskinnet.

0 comments :