Sunday, June 1, 2008

Start

Nå føler jeg at jeg får en såkalt start på bloggingen min. Er egentlig skikkelig ivrig på å komme igang.

Aldri tenkt at jeg vil ha lesere på det hele egentlig, likevel gleder meg grådig til å diskutere med meg selv. Ser for meg at blogging kan hjelpe meg selv med å sette ting i perspektiv.

Vet heller ikke om to innlegg på en dag er mye, lar ikke tanken stoppe meg uansett.

Dagen ble bedre enn jeg forventet. Jeg ville gjøre noe så jeg og Rino(kjæresten) tok bussen til Jessheim. Hadde hørt noen rykter om at det var "årnes-dagene" så vi hoppa på en annen buss fra jessheim til Årnes. Overdrivi lang omvei med 30 min fra Brårud til Jessheim, så 30 min til fra jessheim til årnes, når det ville tatt 10-15 min fra Brårud til årnes(hvor det faktisk ikke går buss mer enn én gang til dagen!).
Da vi kom dit, var de i ferd med å pakke sammen, så vi dro med neste buss tilbake til jessheim. Bortkastet tid. Da vi kom til jessheim gikk vi et stykke til Nordbytjernet og bada. Ganske kaldt, men forfriskende og på en annen måte romantisk. Vårt 2. bad sammen i sommer.

Vi snudde nesa hjemover etter omtrent 2 timer på stranda, kjøpte kebab og hadde vannkrig før bussen kom. De kvinnelige busssjåførene drøyer tiden med chatting. Jeg finner en feit lommebok, og leverer den inn til bussjåføren, samtidig med et nag fordi jeg godt kunne trenge penger nå.

På bussturen hjem diskuterer vi hva vi skal gjøre når vi kom hjem. Planene fra nå:
Se på Titanic, noe ingen av oss har gjort på flere år.
Kose oss og ta med dynene og putene ut på trampolina og sove der i natt. Satser på at det blir ordentlig koslig!

Jeg aner seriøst ikke hvor mye som er vanlig å skrive i et blogginnlegg. Om noen leser dette og syns det er for mye, kommenter!

0 comments :