Monday, June 2, 2008

Småsjenert

Vel, ja. Jeg er ganske så sjenert av meg. Nå er møtet med Dennis, Rinos far, over. Og joda, jeg må inrømme at jeg trodde jeg skulle være mer skjelven i knærne. Da har jeg fått spørsmål om jeg røyker, vi har diskutert drikking og Rinos tur til Wacken uten meg. Bettina, Rinos lillesøster er søt og har små setninger innimellom våre samtaler, kjempesøtt!

Rino pinliggjør seg selv og meg, ved å vise fram alt vi har kjøpt til hans planlagte barnebursdag da han fyller 18 år neste fredag.

Maria(Rinos mor) minner om at Rino har lovet å passe hundene de dagene jeg er i Danmark, skulle gjerne passet dem sammen med ham. Trist.

Vi ble igjen invitert til Dennis, hvor jeg faktisk svarte at vi hadde hatt planer om det.

Jeg sa til mamma at jeg kanskje kom hjem i kveld, eller i morgen tidlig om jeg ikke dro på skolen. Har ikke lyst til å dra hjem, men ved at jeg skal til Liseberg med Rino til helgen, føler jeg for å være hjemme noen dager så de ikke får mistanke og ønsker meg hjem til lørdag f.eks.

For å ta opp enda en ting jeg har i tankene; så har jeg tegnet en del i det siste. Joda, et raseri-annfall som førte til at jeg rev Johnny Depps nese i to og delte hans øyne(en uferdig tegning). Blitt ferdig med noen andre, så nå scanner Terje inn min nyeste tegning, så jeg får den ut her ganske snart forhåpentligvis. Jobbet noen timer med den, brukt opp 2 svarte penner og ergret meg over det. Håper på at jeg kan få tegnet mer på tiden framover! Lenge siden.

Legger forresten merke med at hendene mine skjelver. Sikkert etter møtet med nye mennesker.

1 comments :

Daniel said...

Joa, Bettina kommer jo med noen smarte ord en gang i blant.