Wednesday, June 4, 2008

Minner

Så gøy, da er vi (jeg) altså hjemme igjen. Jeg tulte, er ikke no spesielt gøy her. Blir nok overdrevet mange innlegg de 2 dagene jeg skal være hjemme. OFC p.g.a kjedsomhet. Har fått høre at tante Paula syns Rino var ordentlig søt ifra møtet i Konfen til lillebror. Hun syntes også han lignet på Udyret fra Beauty and the Beast etter han er blitt menneske igjen. Rart ettertanke, i å med at det er min favorittfilm. Pappa er søt, jeg traff ham oppe i veien idet jeg var på vei hjem. Bustete hår og stort smil. Han har kjøpt inn god mat for å glede meg, søte. Møtte også lillebror oppi veien, han var på vei til skolen, skulle ha orientering. Han har filmprosjekt for tiden, så jeg fikk se noe av myggfilmen hans.Ellers har jeg en søt mor som snakker om hvor glad hun er i meg, skryter og det er ikke måte på. Nå har jeg endelig fått fre, hun har lagt seg ned på senga, noe jeg tror jeg gjør selv ganske snart.
Jeg savner Rino. Så avhengig er jeg, japp. Håper han klarer seg bra på eksamen, sånn, for hans del tenker jeg på.

Da var det MSN med Cecilie, og ønske om å kunne bedre html. Jeg syns det er så gøy å få til ting at layouten min kommer til å forandre seg flittig om jeg ikke setter en begrensning på 1-2 ganger i måneden. Får ideér, og har egentlig bare lyst til å lage en helt ny hjemmeside. Kanskje det til og med ender med at bloggen min blir delvis portfolio.

Jeg har kommet i et 'ta bilder hele tiden'-humør. Syns det er fint og passer bra nå. Da kan jeg få tatt masse bilder av Rino i bursdagen hans. Har ikke lagt inn noenting på pc'n ennå. Tar det når jeg kommer hjem til Rino igjen. Gleder meg.

"It's funny how a photograph can take you back in time."

0 comments :