Monday, June 2, 2008

Html

Joda, nå har jeg lekt litt for mye med HTML, noe jeg tydligvis ikke er god nok i. Bloggen min har derfor noen utseendetmessige forandringer. Tross noen vellykkede forsøk med HTML og brukeromerådene til Bloggen, så er jeg svært missfornøyd.

Jeg har nå prøvd å lage scrollbars, fjerne bilder, redigere farger med html, og like simple ting som å få en strek gjennom setningen uten å lykkes!
Bloggen har en defekt(i følge meg) som manipulerer visse html-koder og forandrer dem dermed. Scroll-baren funket ikke fordi halve html'en ble borte idet jeg lagret. Strek igjennom én og én linje funket ikke, fordi bloggen manipulerte det til å bli streker gjennom alle linjene.

Så var det det søte stjerne gif-bildet mitt øverst ved overskriften. Skulle bare se om jeg fikk det til, fordi koden som skulle lagre den permanent i venstre side av skjermen funket ikke. Nå vil jeg slette det, men har sittet å trykket forgjeves på linken som sier "fjern bilde" uten at det skjer noe. Jeg ble så oppgitt at jeg meldte meg inn i Blogger Help Group for å se om noen kunne hjelpe meg med problemet mitt der. Her er linken til mitt spørsmål:
http://groups.google.com/group/blogger-help-howdoi/browse_thread/thread/08406383c54feb38


0 comments :