Monday, June 2, 2008

Glade Tider

Nå hopper jeg omtrent rundt av glede. Jeg fikk til etter mye styr å fjernet stjerne-gif bildet mitt. Jeg gratulerer meg selv. Nå har jeg ingen nye ideér med hva jeg kan gjøre med bloggen, det jeg er så ivrig på får vel bare ta sin tid.
Da venter vi bare på at faren til Rino og hans 2 søsken skal komme på besøk. Skummelt, har ikke snakket ordentlig med hans far enda. Blir spennende. Skal vi se.

Jeg vil spore vekk fra det som kan kalles "tema" i dette innlegget, og nevne GTA IV. Det er en stor ting i livet mitt for tiden.
På lanseringsdagen til Grand Theft Auto IV(4) hadde ikke Rino noe annet å snakke om. Det hadde han ikke hatt på kanskje en måned i forveien. Han fortalte at han hadde konkurert med kunder som var løpende på vei til Elkjøp for å få kjøpt GTA IV til en billig penge. Han kom for sent, gav ham derfor 200 kr så han skulle få råd til det i min brors butikk(spaceworld på Jessheim)(Jeg er ikke med dette snill, det var hans penger lånt til meg fra før). Han setter seg ned å spiller idet vi kommer hjem, jeg blir med på oppbygningen av spillet og jeg tror ærlig talt det at jeg skal se langt etter bedre spill på en lang, lang stund.

Vet ikke hvordan jeg kan beskrive det, men det spillet er magisk! Det å kunne følge historien, og bli overraska så mange ganger. Spillet er med andre ord mektig. Karakteren man er, Niko Belic, er en karaktere jeg med tiden bare kan like mer og mer. For ikke å nevne alle de andre personene en blir kjent med i spillet. Et stort pluss for meg ved å se Rino spille, må være hans evner og ferdigheter. Han er utrolig flink til å bruke playstation kontrollen! Legger med et fancy bilde fra GTA IV til dets ære.


0 comments :