Friday, June 6, 2008

Veien dit og tilbake igjen

I dag skal jeg reise til Rino igjen! Jeg gleder meg masse, masse! Han fyller 18 år i dag, og det er jo ganske stort. Men jeg har desverre ikke klart å finne en gave til ham. Han får få gaven siden når jeg har penger. Gratulerer med dagen, elskling!

Jeg stod opp ca kl09.00. Leste mange koslige meldinger, og tenkte straks på Rino som fremfører Eksamen i drama.

Jeg er kledd sommerlig i dag. Utseendet for dagen: hvite korte shorts, naglebelte med lange nagler(2-rads belte), hvit prikkete topp, en hvit tynn skjorte, gifte-kjedet til meg og Cecilie(liten grønn sten), en liten ring med en mindre grønn matchende sten. Et langt svart kjede med kors, og et lite rammet inn hjerte i sølv. I det tupperte håret har jeg en hvit bøyle. Sminken orker jeg ikke gå inn i detaljer på annet enn at jeg har lyse lepper i dag. (Vil bruke de svarte søte sommerskoene mine når jeg går ut).

Jeg fant også en morsom ting som jeg festet i smykket til det øverste hullet i øret mitt. Og som hang ned til et hekte i ringen i det nederste hullet i øret mitt. Gøy.

Da skal jeg gå om 2 timer, er tynn i dag og, så lar vær å spise. Galskap nok en gang. Ser ikke ut som Cecilie kan bli med til Rino likevel. Pga. penger og transportveien hjem i morgen tidlig.

Da skal vi loke litt til på pc'n før vi begynner å gå opp bakken.

0 comments :