Thursday, June 5, 2008

Forfengelighet

Vel, nå har jeg stått opp, dusjet. Lurer skikkelig på hvor den ene shaveren min er blitt av. Heldigvis hadde jeg en til. Sminket meg har jeg også, i dag er jeg helt brun i ansiktet. Måtte bli like brun som kroppen, uff. Merkelig. Jeg elsker forfengelighet!

Lillebror har venner fra klassen på besøk fordi de holder på å lage et filmprosjekt. Pappa har vært snill og lagt inn 200 kr på mobil-kortet mitt. Var vanskelig å skrive SMS, så lenge siden var det jeg hadde hatt penger.

Da har jeg snakket med Cecilie min, og vil skal dra til strømmen og shoppe. Jeg gleder meg.

I dag ser jeg tynn ut, drukket et glass melk. Ser for meg at jeg skal la vær å stappe i meg noe mer så jeg forblir "tynn". Galskap.

Minner meg selv på at jeg må ta med meg kamera ut, så jeg kan få tatt bilder til bloggen.






-Legger ved et gammelt baby bilde av meg. Tok bilde av bildet med mobilen. Crappy kvalitet. Nå er ihvertfall mobilen rydda for bilder.

0 comments :