Monday, June 2, 2008

Begynnelsen på en ny start

Der er den nyeste tegningen. Trykk på bildet for detaljer.
Er blitt glad i tegningen ettersom Rino har sagt at han er blitt så glad i den. Han finner større glede av å se hele prosessen til en tegning, enn å se en "fin" gammel en, så ja. Jeg blir ordentlig glad av å høre det. Først etter jeg ble kjent med ham at jeg faktisk kunne si at jeg selv hadde noen form for talent med blyanten. Håper på at dette blir begynnelsen på en ny start i forholdet mellom meg, arket og blyanten.

Siden jeg er i gang med å skrive et innlegg, vil jeg legge til det jeg har på hjertet.
Jeg og Rino har nå hatt en lang diskusjon om hvilken dag jeg skal dra hjem. Som tidligere nevnt så skal jeg til Liseberg til helgen. Rino feirer bursdagen sin på fredag, og jeg hadde planer om å dra hjem i morgen. Enten morgen tidlig, eller etter skolen(om jeg drar), eller på kvelden. Rino protesterte og ville ha meg der til onsdag, hvor jeg hadde fulgt han til skolen og så dratt hjem. Da jeg kommer tilbake til ham torsdag kveld, eller fredag etter han er ferdig med eksamen. Jeg fortalte ham at jeg ikke kunne, det var ingen mulighet for det. Nå er han i full gang med å sabortere min hjemreise i morgen. Han har gjemt bort måndeskortet mitt, jeg avslørte ham i det, men så klarte han å gjemme det igjen. Han har skrudd av vifta i håp om at jeg skal bli syk igjen. Han har tilbydd meg å bake kake, kjøpe piercing, og nå innrømmer han at han hadde kunnet lagd en sang til meg om jeg hadde funnet måndeskortet mitt. Det høres kanskje rart ut, men han er av det nydligste! Stakar gutten hadde jo blitt knust om jeg dro hjem. Så enkelt er det ikke, vil ikke gå inn i detaljer på hvorfor jeg må hjem i morgen(tirsdag), men det har noe med foreldrene mine å gjøre.

Tror jeg ender opp med å være her hos Rino i morgen fordi jeg elsker ham, og ikke fordi han har gjemt billetten min hjem. Kjæresten min er med andre ord, veldig desperat.

Jeg elsker deg, Rino<3

1 comments :

cecilie desirée said...

Rino er teit! :P Jeg trenger deg jeg og x] !!