Sunday, June 1, 2008

Bloggen

Det å blogge er en helt ny sak for meg. Ikke vært bort i det før, men syns likevel det er interessant å prøve.
Har tidligere blitt inspirert av andre bloggere, så her sitter jeg da. Med en fersk blogg, aner ikke hva jeg skal gjøre med den, ihvertfall ikke hvordan jeg skal starte. Må bare hoppe i det og se hvordan det går vidre.

Dagen i dag har gått opp og ned allerede. Jeg er i dårlig humør, planlegger å dra ut med kjæresten. Følelsen i kroppen er ikke god, så vet sannelig ikke om jeg orker. Tror jeg holder det inne for å unngå å såre.
Har kledd på meg til en forandring, ikke like svett i dag, sminken er på.

Sulten er jeg dog.

Prøver også å holde meg til en saklig tone i innleggene mine, selvom min gamle vane fra MSN gjør det ordentlig vanskelig å ikke henge med en og annen smiley. Plutselig ble det vanskelig å vise noen form for humor, humør og personlighet.

Likevel, mitt første blogg-innlegg, en noenlunde god start på dagen.

0 comments :