Tuesday, June 3, 2008

Avlyst

Nei, det har seg slik at jeg da valgte å ikke dra hjem i dag. Så da blir det hjemreise tidlig i morgen. Slitsomt.

Forresten, så har jeg enda ikke fått sett ferdig Titanic, noe jeg og Rino hadde planlagt å gjøre i dag. Får se hvordan det går.

Det jeg har på hjertet nå er egentlig en sterk vilje om å kunne skrive noe vettugt. Noe interessant, eller blande ordene i setningen slik at det blir variabelt å lese. Kanskje blogging kan hjelpe meg med det etterhvert også. Jeg har skumlest meg igjennom noen blogger bare for å få inspirasjon, tidligere. Og jeg legger merke med hvordan folk får oppmerksomheten til leserne, uansett om innlegget har en negativ tone eller ei, så klarer bloggeren å skrive på en så fengende måte. Den evnen ønsker jeg meg.

Jeg håper også at jeg kan få utbrudd med tanker, slik at jeg kan dele dem her etterhvert. Jeg tenker jo en del, skulle bare ønske det kom ut noe som var passelig å skrive her. Eller om jeg fant en passelig måte å blande det inn her uansett hva det skulle handle om.

Jeg har også bestemt meg for at hvert innlegg jeg skriver skal ha en viss lengde. Jeg vil ikke ha innlegg på kun én linje med mindre den éne linjen forteller utrolig mye.

Jeg ønsker mye, og mitt andre ønske går ut på at jeg vil at bloggen skal slutte å manupulere HTML kodene mine. Japp, det er noe dritt.

Velsigner dagen, Rino er i dårlig humør p.g.a. hans eksterne harddisk er i ferd med å dø, dette må vi fikse på. Håper det fine været kan hjelpe til med det.

-Nok en gang utrolig vanskelig å skrive en tekst med humør, humor, og personlighet uten smilyer.

0 comments :