Wednesday, June 4, 2008

Arkivar

Det har seg slik, at med en hobby som krever mye ark. Så skulle en vel lure på hvor det ble av alle skribleriene etterhvert. Joda, i mapper. Mapper på mapper på mapper. Jeg har 3 mapper med noenlunde fornuftige tegninger fra 2004-2008.

Dagen har vært kjedelig, har planlagt å dra ut med Cecilie i morgen. Er jeg heldig finner jeg gave til Rino. Hun skal kjøpe bikini. Jeg var trøtt og la meg ned for å hvile til pappa kom hjem og middagen var servert, jeg sovnet.
Jeg har spist middag, veldig godt. Mexikansk. Satt meg ned å skribla på et ark like etterpå. Savnet etter Rino er stort selv om jeg faktisk så ham i dagmorres. Gleder meg mye til bursdagen hans.

Etter å ha skribla endte jeg med å lese Harry Potter and the Deathly Hollows. Aldri helt klart å gjennomføre den! Rino ringte idet jeg skiftet side. Han fikk meg til å sjekke om pc'n var ledig. Joa, den var det, men pappa skifta ruter, så nettet var nede. Jeg satt meg da ned og sorterte tegninger. Bunken med brukelige skriblerier ble liten, og den jeg kategoriserte som "minnerikt søppel" ble stor. Jeg scannet inn noen av de jeg syns fortjente en lagret plass på pc'n.

LOST går i kveld, ikke bare jeg som holder på å dø av å ikke få sett det. Rino går snart helt spader.

Ja, jeg savner Rino........ Tegning (C) Catharina

0 comments :