Friday, January 2, 2009

Filmønskeliste

Joda, jeg ønsker meg en del filmer. Vil bare ramse dem opp så jeg kan holde styr på hva jeg ønsker meg og slikt framover. Det er sikkert en del jeg har glemt å få med. Sitti for harde livet nå å prøvd å kommet på alle. Lar vær å skrive opp alle de gamle disney klassikerene som jeg mangler. Er så vanskelig å tenke utifra alle filmene jeg har fra før av. Undskyldning for å få litt orden på sakene i mitt eget hode, hvertfall.


-Back to the Future II
-Back to the Future III
-The Butterfly Effect
-Beaty and the Beast
-Krull
-The Fountain
-Carnivale Sesong I &a II
-Twin Peaks Season I & II
-El Laberinto Del Fauno
-Iron Man
-Sammen
-Max Manus
-The Dark Knight
-Invasion
-The Happening
-Transformers
-The Elephant Man
-A Beautiful Mind
-Walk The Line
-Max Payne
-Steamboy
-Spirited Away
-No Countrey for Old Men
-Phantom of the Opera
-The Parfume
-Moulin Roughe!
-Forrest Gump
-Les Triplettes De Beleville
-Oh Brother, Where Art Thou?
-Blade Runner
-Rainman
-Ratatouille
-Interview With a Vampire
-Clockworth Orange


Har noen av dere noenlunde samme smak som meg så kom gjerne med forslag til filmer jeg burde se!

Har du noen/sett noen av disse filmene?

2 comments :

charlotte said...

Ja , får bare ha det sånn nå. hehe ..
Jeg bare elsket din layout ! :)

charlotte said...

Hehe takk :))

ja virker veldig vansklig, men ser du har fått det veldig bra til ^^